Dag 10 — Hur jag har förändrats på senaste året.

Jag har vågat göra fler saker- vilket resulterar i modigare bland människor. Blivit 100000 gånger mer ansvarsfull pga jobbet. Jag har roligare skämt och bättre humor, tycker jag nu iallafall. Jag har nog lite bättre koll på hur jag är som människa, tror jag. Jag är löjligt mycket bättre på att rita. Jag har blivit mognare, kanske inte med mina kompisar men annars. Blivit 100000 gånger bättre på at skriva mail, Wow ni skulle läsa dem, höga vuxenpoäng!
För exakt ett år och fem dagar sen tog jag detta kort:
För typ exakt en minut och fem sekunder sen tog jag detta kort:
 
På något sett är det ju en skillnad, men det kanske är luggen. Ush luggen... never again. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0