Dag 2 — Något som gör mig glad.

Förra terminen började jag jobba som konståknings tränare. Det är det bästa jag vet. Eller iallafall en utav de bästa sakerna. Jag blir alltid glad av att få vara med mina små-tjejer och prata och att få vara med mini-småttingarna och få höra de mest fascinerande historierna. Ibland finns det ju självklart dagar som man verkligen inte orkar, men orken kommer på en gång tillbaka då jag kommer dit. Världensbästajobb. 
Här får ni ett smakprov på hur fina alla är. Det fantastiskt pimpade hjälmen fick jag av Ebba och Elli i julklapp och sen fick jag en stor toblerone av felica och en jättefin ängel av Maria. Blev verkligen jätteglad och jag vill verkligen skryta om varendaste en av alla åkare för alla är så himla bra!
 

 
"Eftersom du ramlar mer än oss ska du ha en sån här förstås! God jul Amanda önskar Elli och Ebba! =)"
 

Kommentarer
Postat av: isa

oj så KUL jag vill också!!!!!!

2013-01-16 @ 22:00:21
URL: http://vetej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0