Dag 3 — Någon jag skulle vela byta utseende med.

En dag så var jag ute på tumblr och så såg jag en bild av Vanessa Hudgens och blev så himla avis att jag inte också såg ut så. Så himla fin och söt och vacker och snygg och sexig och gullig samtidigt. Hur kan man vara det? Sanningen är väll att jag velat se ut som henne enda sedan HSM-tiden men sen så avtog det lite och det känndes lite fånigt. Men jag bryr mig inte för hon är så himla vacker. Sen skulle jag verkligen inte heller ha något emot att se ut som Lucy Hale som spelar Aria i PrettyLittleLiars hon är också väldigt fin! 
 
Nu när jag har skrivit kommer jag säkert komma på någon annan jag skulle vela se ut som, men just nu känns detta bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0