Dag 4 — Vad jag tycker om min kropp/personlighet.

Jag tror jag är oftast positiv och ganska trevlig person. Sen kan jag (tror jag) vara både serriös och oserriös. Sen har jag oftast lätt att prata med folk (ibland är jag däremot tyst och blir konstig, vet inte varför) och så är jag ganska omtänksam också. Fast nu när jag skriver allt känner jag mig jätteegoistisk och ingen kanske alls håller med. Jag säger bara vad jag TROR jag är, jag kan ju egentligen inte veta så bra. 
 
EH med min kropp så gillar jag mina fötter för de är ganska söta, men det finns ganska många som inte gillar fötter så ni kommer kanske inte gilla dem hur som helst. Jag är ganska nöjd med min längd också, klagar kanske ibland på att jag känner mig kort(för jag har långa kompisar) men jag är ändå nöjd! Och mina öron gillar jag för de är ganska diskreta och inte nå speciella alls och så gillar jag mina ögon för de ser ganska snälla ut när jag ler. 
 
 
Jag kom på en rolig sak! SKRIV SOM KOMMENTAR VAD NI GILLAR HOS ER SJÄLVA OCH SÅ SVARAR JAG VAD JAG GILLAR HOS ER! Det är obligatoriskt, så får ni en liten ego-boost, det behöver alla då och då!! 

Kommentarer
Postat av: du vet

Jag gillar att jag inte har så många förutfattade meningar om folk och så gillar jag min mun och mina tänder! :D

Svar: Jag gillar att du tror jag vet vem detta är, fast jag inte riktigt vet. Men jag tror att du har fantastiskt fina ögon och är väldigt sympatisk och trevlig att vara med!
Amanda Wisselgren

2013-01-18 @ 18:32:11
URL: http://jagharingen.blogg.xn--tyvrr-ira
Postat av: JAG VET

jag gillar att jag tänker jättesnälla saker om allihopa jag är vän med. ALLTSÅ jättesnälla. sen säger jag dom nästan aldrig och det är lite tråkigt

Svar: Jag tycker att du är världesbästa att prata med och jag vet att du alltid finns där och att du är väldigt trevlig. Och jag gillar ditt hår och dina läppar OCH DINA BEN. oj glömde nästan.
Amanda Wisselgren

2013-01-18 @ 19:51:06
URL: http://tjenamorsan.webblogg.se
Postat av: wilma

Jag gillar att jag är bra på att lyssna, och känna empati tror jag, att skratta är jag också bra på :D Jag gillar att mitt hår är tjockt, och mina händer är fina.

Svar: Du är väldigt trevlig att prata med och bra på att ställa tillbakafrågor eller svar (kanske för du lyssnar då bra). Jag gillar dina naglar, för jag har fått för mig att de oftast brukar vara ganska långa och perfekt form
Amanda Wisselgren

2013-01-18 @ 20:00:07
URL: http://weja.blogg.se
Postat av: wilma

Jag gillar att jag är bra på att lyssna, och känna empati tror jag, att skratta är jag också bra på :D Jag gillar att mitt hår är tjockt, och mina händer är fina.

2013-01-18 @ 20:01:14
URL: http://weja.blogg.se
Postat av: Johanna Huisman

Jag gillar.. att jag i stort sett alltid är super glad, min humor, mitt skratt, att jag är fullt onormal.. osvosv. Listan är lååååång, hehe. JAG ÄLSKAR MEJ SJÄLV <3 heheeheheheheheheheehehehhhehe inte ego alls:D

Svar: Jag gillar att du är väldigt välkomnande till alla människor verkar det som! och sen har du väldigt fin form på dina läppar!
Amanda Wisselgren

2013-01-18 @ 20:46:23
URL: http://jjohannahuisman.bloggplatsen.se
Postat av: k

jag gillar mig själv för jag gillar mat

Svar: k
Amanda Wisselgren

2013-01-31 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0