Dag 5 — Det här tycker jag om att göra.

Jag gillar att ge andra presenter som jag vet att de kommer gilla. Jag gillar att se folk glada. Jag gillar att höra på konstiga historier. Jag gillar att prata om saker som det oftast kanske inte finns ett svar på. Jag gillar att rita och lyssna på musik. Jag gillar att skratta. Jag gillar att vara med mina kompisar. Jag gillar att äta.
Jag gillar att ära middag med min familj. Jag gillar att sjunga. Jag gillar att prata. Jag gillar att göra saker jag känner för. Jag gillar att hitta på något. Jag gillar att sova. Jag gillar att ta det lugnt. Jag gillar att ha på mig sköna kläder. Jag gillar ganska mycket och jag har säkert glömt något.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0