Dag 6 — Det här är min familj.

Min familj består av mamma Maria, pappa Per och lillebror Albin. 
Vi är en väldigt mysig familj och alla är väldigt trevliga och frammåt och sociala. Vi har samma humor och vi skrattar mycket tillsammans. Vi brukar åka på långa resor, aldrig sol-resor däremot för vi gillar att äventyra lite, fast jag och Albin skulle nog inte ha något emot att bara vara på strand en hel dag. Mamma och Pappa är väldigt fina tillsammans och jag skulle vela ha ett förhållande som dem när jag blir stor tror jag. När vi bråkar brukar det oftast handla om att vi inte har samma åsikter och oftast är det jag och pappa som diskuterar, vilket slutar i att båda är irriterade. Mamma och jag brukar bråka mest om att jag har stökigt på rummet. Jag och Albin bråkar bara vanligt syskon-bråk... alltså om ingenting som blir jobbigt. Pappa har dåligt lokasinne och roligt skratt och är världens tidsoptimist, och jag är exakt densamma. Mamma håller alltid koll på tider och måste ha kontroll över läget och är väldigt bra på att lära ut(det är pappa också för den delen), för hon har varit lärare, inte alls som jag men hon förstår mig väldigt bra hela tiden. Albin har jättelångt hår och tycker att matte är kul och är hur smart som hellst, han har större ordförråd än mig vilket känns lite sorgligt. Han gillar att spela minecraft och han är bra på att rita och är JÄTTEduktig i karate. Snart får han BRUNT bälte, det näst bästa! WOW abbe, jag är stolt över dig! Han spelar innebandy också och är såklart bra på det också, vinnarskalle kan man lätt kalla han också. Förlust är ingen hitt för denna kille.
Alla är hur bra som hellst och de stöttar mig vad jag än gör. PUSS TILL DEM!!♡♡♡♡♡
Här har mamma och pappa kämpat att få tag på ett par biljetter i citkus en timme. DUKTIGT!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0