Dag 7 — Något jag önskar jag kunde.

Jag önskar att jag kunde ta tag i saker. Inte boktavligt talat (hahah). Utan få saker gjorda. Jag tänker alltid att jag borde göra läxor eller att jag borde träna eller liknande, men inget blir av. Sen önskar jag också att jag skulle kunna fokusera mig mer på saker jag tycker är tråkigt. Jag är bra på att konsentrera mig på saker jag tycker är kul eller intressant, men så fort det blir lite tråkigt eller känns onödigt så blir jag otroligt uttråkad och trött och orkar inte. 
Sen skulle jag också jättegärna vela kunna sjunga, alltså jättebra, ni vet sånna som man ba "WOW GIRL! VARFÖR ÄR DU INTE KÄND??" människor som kan sjunga så fantastiskt bra så man får gåshud? Ja sån röst skulle jag vela ha. 
Sen skulle jag också vela vara jättebra på någt instument som man kan stylea med inför andra som inte var lika bra.
Sen skulle jag vela kunna skatea och vara cool och trixa på snowboard för jag har alltid velat vara ända sen liten,en sån för de verkar alltid så himla chill och verkar ha så himla kul.
Annars tror jag att jag är ganska nöjd, kommer säkert på något snart men just nu så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0