Dag 9 — 5 Konstiga faktan om mig.

1. Jag har väldigt svårt att sitta på en stol med båda benen rakt fram. Hellst sitter jag med höger ben på stolen som jag håller om med höger arm så benet inte åker ner, förståru?
 
2. Jag har minst tre olika skratt. Mina kompisar har mer koll på vilka det är men jag vet att det finns:
Det hysteriska skrattet, det har nog de flesta hört, det är vanligast och jag gillar det inte.
In-andnings skrattet, jag låter som en trasig dammsugare som får en astmaattack...no joke.(det kan hålla påhur länge som hellst)
Utandrings skrattet, jag försöker hålla inne skrattet och jag andas ut genom näsan en massa, detta är ganska vanligt faktiskt bland folk. 
Sen finns det typ minst 5 till.
 
3. Jag känner mina kännslor i min nacke/övre rygg. Detta är väldigt svårt att förklara och jag kan knappt det när jag pratar heller. Jag får helt enkelt... inte riktigt rysingar men typ krypningar där. Oftast känner jag typ oftast ångest, ilska eller typ obehaglighet/rädd. Fan jag låter helt sjuk... ok, men så äre.
 
4. När jag blir jättearg, oftast hemma, brukar jag gå in på mitt rum och bita ihop tänderna jättehårt och spänna min hals och då känns det bättre. Sen brukar jag sätta mig och blunda och lyssna på musik och andas i takt. 
 
5. Jag skulle inte kunna klara mig en vecka utan att prata. Jag började tillome prata med mig själv igår då jag var sjuk...och jag hade varit hemma ensam... i tre timmar. Fatta hur läskig jag kommer bli om jag blir en ensam gammal gumma...som pratar med sig själv. AH.

Kommentarer
Postat av: isa

jaaa höger ben upp och höger arm runt DET ÄR RÄTTA TAKTER
/nattugla:p

Svar: jagvet, jätteskönt!!
Amanda Wisselgren

2013-01-24 @ 01:05:29
URL: http://vetej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0