En total på 260 kr.

I förrgår eller i förrförrgår, jag kommer inte riktigt ihåg, fyndade jag 3 tröjor! WIHO, jag brukar aldrig fynda eller ens köpa saker på en gång utan att ha tänkt lite innan. NAJS! En stickad tröja från MONKI för 100 kronesh som är jätteskön och mysig och stor. Sedan en helt vanlig basic blå t-shirt också från MONKI för 40 kronesh, bra danströja!! Och sist men inte minst en smått-stickad tröja med transparenta armar så om jag någon gång i framtiden blir biff så kan jag visa upp det då, den köptes på tanternastant affär där jag var med mamma som reades ut för 120 kronesh. Jag vet inte vad affären heter men jag kan tänka mig något som kanske anna-stinas fantastiska plagg eller kanske jokkomokko eller berit. 
NU har jag tittat var den kommer ifrån, Vackroy stod det. Jag tror dock det är märket men vad vet jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0