Uppskattad upptäckt 2012

I augusti så saknade jag att rita väldigt mycket. Jag fick verkligen värsta suget, annars har jag inte haft det för bild har ändå funnits i skolan. Jag satte mig då och ritade (bild 1), sen dess har jag ritat ganska mycket, om man jämför med innan. Det är kul att titta tillbaka redan nu 5 månader senare och se utveckling. Att rita har som blivit mitt sätt att koppla bort från skola och allt och slippa tänka så mycket. Det är något jag faktiskt är väldigt glad att jag har upptäckt för jag har lixom aldrig haft något sätt att riktigt slappna av på. 

 Hoppas alla hade det trevligt igår och att ert år blir väldigt otroligt jätte bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju fan grym på att rita b-ruden! <3

2013-01-01 @ 17:03:43
Postat av: Martin

Du är fan grym på att rita b-ruden! <3

2013-01-01 @ 17:04:09
URL: http://maartind.blogg.se/
Postat av: hahag agnes

fyran är jävligt snygg alltså WOWW

2013-01-01 @ 17:57:49
URL: http://tjenamorsan.webblogg.se
Postat av: Anonym

lejonet liknar cajsa

Svar: Det är ju en papperspåse ser du väll. Hur fan kan ett djur vara likt en människa ens som egentligen ska föreställa ett ställe man slänger saker på? Du är en konstig anonym människa
Amanda Wisselgren

2013-01-03 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0