kaptenkrok i mun.

 
Imorgon, eller egentligen idag, så börjar skolan igen. NAJS. Man kan tro att jag är oserriös men jag tycker att det ska bli kul ändå. Även fast man inte tänker på det är skoldagar nog ganska händelsefulla ändå. På tal om händelsefullt: Mitt huvud har varit otroligt roligt sen i förrgår och jag har kommit på så många roliga skämt som är interna med mig själv så jag har haft världens bäst underhållning hela tiden. Inte så många har förstått för jag har inte kunnat förklara för att det är så roligt. Jag förstår om andra inte tycker att det är så roligt däremot för internskämt är inte roliga oftast, typ aldrig egetnligen. NU MÅSTE JAG SOVA. snällanånamanda, jag kommer vara så jävla trött imorgon i skolan, men vi ska leka på morgonen så det blir kul!
glatt, lite galen, men ändå glatt!

Kommentarer
Postat av: emmy cutemumin

ÅÅH TACK vad glad jag blir snäll du är och du är det också!

2013-01-09 @ 17:33:57
URL: http://ingetnamnalls.blogg.se
Postat av: wilma

svar: haha jag tänkte väl det! Dom var skitgoda :D

2013-01-12 @ 15:22:48
URL: http://weja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0