tjatjatjena

Idag begav jag mig till kyrkan klockan 8.30 och var ungefär såhär taggad, aka. inte alls.
Väl där var det väldigt trevligt som vanligt däremot, nu är jag hemma och jag vill egetnligen sova men jag fruktar att jag inte kommer kunna vakna igen till klockan 15.30. DÅ ska nämnligen mina tjejer låtsas-tävla, WIHO. Det blir kul, jag tror jag ska dricka kaffe så jag håller mig vaken, inte för att det kommer hjälpa men.  
 
Funfact om mig: Kaffe och dextro har ingen verkan på mig. Förra gången jag åt en dextro tablett så somnade jag på en gång. NÅGON ANNAN MED DENNA EGENSKAP?

Kommentarer
Postat av: Fia

ÅH HERRE GU, SAMMA FÖR MIG JUUU!! Kaffe fungerar aldrig när jag är trött!!

Svar: Wow!! Jag trodde det var något fel på mig, men va brs då är det antingen fel på båda eller bara normalt!!
Amanda Wisselgren

2013-01-27 @ 16:12:48
URL: http://followrivers.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0