and maybe youuuuuu were the ocean when i was just a stone


 
Har varit assugen på att måla hela veckan men jag har inte riktigt tagit tag i det. Har aldrig målat med vattenfärg förutom en gång i åttan. Trodde allt skulle skita sig, men jag blev nöjd! Det var kul att få lite färg i allt eftersom att jag alltid ritar med blyerts annars. Jag måste egentligen göra engelska för det är sista saken jag ska lämna in(!!) sen är jag helt finito med skolarbete innan sommarn (!!!!!!). Så jag ska göra det nu!! HEJA.

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är så talangfull amanda!!!!!! håller också just precis på med den sista inlämningen, tagga sommar och tagga frankrike hörruu!

Svar: JA GU VA KUL DET KOMMER BLI
Amanda Wisselgren

2013-06-02 @ 14:37:56
URL: http://johannasundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0