äventyrs-aggan

 
För nå dagar sen så var jag och aggan ute på äventyr och tänkte hinna med så många ställen som möjligt på en kväll. Vi hann med att bergsklättra upp gör hamrinsberget där vi satt och åt glass ett tag. Sen så åkte vi och badade på böles och det var inte ens kallt(!!) vilket var ashärligt. ASMYCKE mygg däremot. Sen så åkte vi till hamnis och drack oboy och åt vindruvor och sedan åkte vi till Runa där vi pratade och sedan somnade vi alla. 
 
Dagen efter så var jag JÄTTEsnabb för jag hade bestämt fika på stan så jag åkte hem+ duschade+ sminkade mig+ åkte till stan på 45 min. WOOWWW det var snabbt för att vara jag!! Sen väl i stan så var det en kille som hette stefan som stod och strippade vid en lampa i SFparken rakt framför när vi satt och fikade, det var lite snopet!!
 
 

Kommentarer
Postat av: agi

ser så tjockis ut:(((

Svar: Men sluta jag tar bort kommentaren nästan
Amanda Wisselgren

2013-06-14 @ 13:16:00
URL: http://tjenamorsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0