Har internett!

 
 
Vi har internett på hotellet så jag kan blogga, weey! Det var nyss värsta dramat utanför fönstret och två män blev Tagna av polisen och det var tre polisbilar! Cray. Idag har vi traskat igenom Toulouse och tittat in staden lite. Det är väldigt fint här! På vädret sa de att det skulle vara fint hela veckan men i dag har det varit sisådär, men imorgon blir det förhoppningsvis bättre! Hoppas ni har det bra! 
Jag och mamma hittade en affish där vi fann våra artistnamn och igår kväll så testade  jag och Albin cyklopet, kände mig as fab.

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahah oj skrattade jättemycket åt andra bilden, kan vara för att jag är trött men annars var den jättekul

Svar: isåfall var vi också trötta när vi hittade det!
Amanda Wisselgren

2013-06-26 @ 00:48:40
URL: http://followrivers.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0