tesked i veboa

 
WIHOOOOOO IMRGON ÅKER JAG TILL FRANKRIKE!! JAG ÄR ASTAGGGGGGGGGGGGGGGGGG kommer bli hur kul som hellst!!
Nu sitter jag och är lite irri däremot på att det kom jobb-saker och jag måste åka och signera papper tidigt imorgon och SÅJÄVLADRYGT känner jag, men det klarar jag! Min mac dator har ju gått sönder också så jag vet inte var jag ska ladda över mina mobilbilder till för nu kan jag inte ta några bilder i frankrike med mobilen och jag vill det... 
 
MEN FORTFARANDE VAFAN JAG SKA TILL FRANKRIKE OCH DET ÄR SOMMARLOV OCH WEYYYYY. Jag bryr mig inte ens om att bortförklara min klädsel på bilderna för jag känner lite ATT JAG SKA TILL FRANKRIKE VEMBRYRSIG!!
 
HOPPAS ALLA FÅR DET ASNAJS OCH PUSS OCH HEJ OCH SE TILL ATT VARA GLADA OCH SKRATTA MYCKET OCH GÖR SÅNT SOM KÄNNS BRA OCH KANSKE NÅGOT SOM INTE KÄNNS BRA SÅ UTVIDGAS DIN TRYGGHETSSON LITE KANSKE, VAD VET JAG. PUSSSSSSSSHEJDÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0