Vamos a la playa fast på franska dårå

Sitter och chillar i lobbyn med familjen för det är bara här det finns internett. önskar jag valde franska som språk i sexan men gjort är ju tyvärr gjort. Nu kan jag endast säga bonjour och så tror folk här att jag kan franska och pratar sitt vackra språk som ett babbel till svar medan jag står och ler och lyssnar och låtsas att jag är fransk. När jag sedan måste avbyta med "sorry, i speak english"och de svarar antingen "yes very bad" och pratar då om sig själva men jag tror de pratar om mig och allt blir väldigt förvirrande,  eller "oh, i see" och jag har inget att svara så allt blir väldigt förvirrande. Om jag nu hade varit smart och valt franska i sexan skulle vi slippa denna förvirring och det skulle blivit asnajs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0