bappidappidohoho

Här sitter jag och fake ler till kameran. Jag har varit vaken sedan kvart i sju i tro om att den var kvart i åtta. Fick reda på när jag gick till agnes där vi skulle äta frukost att jag var lite tidig. Men nu har jag iallafall fått tid för att fixa mitt hår, vilket jag inte har haft tid för annars, NAJS! Hoppas det inte börjar slitas igen bara. Ush mitt slitna hår, blä. NU Ska jag gå till agnes igen och denna gång rätt tid! Hoppas ni får en bra dag, jag tror nog att jag kommer få det. Jag har däremot lärt mig av en klok kvinna att om man har låga förväntningar ( men inte neggo) så kan det antigen bli så som man har tänkt sig eller bättre, och det blir bättre då. Så jag ska inte ha jätte höga förväntningar. Men jag tror ändå att det kommer bli bra...lagom...ok?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0