beepbeep ditt kort har inga pengar, du är pank.

Det syns inte alls här men jag hittade världens bästa foundation som jag hade längsbak i en åda i en liten tub. Det är som att någon har tagit kort på min hudfärg och sedan gjort detta av det. MEN det är bara typ en kvadrat mm kvar så det kommer ta slut och jag har inga pengar(dåmenarjagingaALLS) så jag kan inte köpa nytt förrän någon gång i mitten av nästa månad och då kommer jag säkert ha massa annat viktigare att köpa. WOW vilket i-lands problem, men ibland får man ta upp sånna också.
 
Uash  jag hatar att inte ha pengar. What to do. Nästa vecka är det iallafall påsklov!! WIHO! och då gör det inget att jag inte har pengar för då är allt bra! NATTI

Kommentarer
Postat av: Chiaki

Jag har precis samma problem!! Smink börjar ta slut å pengar hatar mig ;_;

2013-03-24 @ 22:18:47
URL: http://stiftpennan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0