ska ja säja vaa förken?

 
Idag vaknade jag upp i en säng som inte var min och sen så skyndade jag mig iväg genom ett helvetes snökaos till ishallen och blev glad av alla barnsom berättade intressanta historier och vi lekte och hade trevligt. Sen gång jag hem och såg massor med greys och målade naglarna och nu har jag just kommit hem från biobiobio. Jag skulle så gärna vela säga det engelska korrekta namnet, men jag har glömt så jag måste säga det asfula namnet" Du gör mig galen?!". Den var väldigt bra och väldigt kul! Rekommenderas! 
Nu ska jag sova för vet du vad, jag är trött! Ska nog kanske se en greys, men sen så!
 
Sängen som inte var min säg var alltdå runas säng tillsammans med världens bästa tjejer. Tihi, hoppas någon var nyfiken på vem det var tills ni såg det här. Skulle jag va.
GONAT.

Kommentarer
Postat av: cajsa

vad duktig du är som börjat se greys!!! YOU GO GLEN COCO

Svar: faaaktiskt så har jag sett det ett tag men TACK BEB
Amanda Wisselgren

2013-03-03 @ 23:32:43
URL: http://cajsagider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0