vare, vare, vare skuggan, vare, vare, vare skuggan

Jag behöver lov eller helg eller något för snart blir min hjärna överansträngd. Hade vi lov för tre dagar sen? Ojdå, men vet ni, jag bryr mig inte. Ush och fy och blä. Jag vill till fjällen och bara ta det lugnt och kanske bli den lugna avslappnade Amanda som gillar att: Rita, sticka, pyssla, läsa, umgås. DONDE ESTA?! vart finns den amanda? Kom gärna fram när du känner för det. 
Den här amanda gillar inte mycket men hon gör detta: Sover, klagar tyst för sig själv, får inget gjort, försöker göra rätt men det blir fel, stressar, får ångest och dåligt samvete, är jobbig. 
 
Förlåt för ett tråkigt inlägg, det var inte meningen. Imorgon förbättrar jag mig, eller fredag.
Det var en bra dag i skolan iallafall så det får en tummeupp!
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0