Justin FrickN Bieber-resa till stockholm. Del 2.

 
Jag och Agnes behövde bara stå i max 15 min i kö för att sedan vara inne i globen! Konserten var SJUK, jag har aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv. Alla effekter var helt galna och man kunde verkligen se att allt var väldigt på kostat. Alla låtar var sjungna live, vilket jag inte hade förväntat mig, och han var så jävla bra! Jag SKA se han igen och uppleva detta från lite närmare håll! Vi fick väldigt bra översyn och såg sånt som de där nere inte såg, men de såg också saker vi inte kunde se. Så jag är astaggad på att se han igen någon gång!
 
Dagen efter så strosade vi runt i staden och åt glass och hade det bara väldigt trevligt! Bäst väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0