Märker endast inflationen på piggelinen.

Jo tjena! Gissa vad som hände för sa1a idag?? vi fick sluta halv tio, najs va! Fast majoriteten stannade ändå kvar för potatisbullarna<3 När jag kom hem så gick jag ut på altanen och somnade sittandes, så himla konstigt, när jag vaknade var jag verkligen asförvirrad så jag gick in och somnade igen. Wow nu när jag sitter och skriver inser jag att jag har sovit ganska mycket. Sen när jag hade sovit klart inne gick jag ut i solen och somnade igen. Ofta att jag ens kunde somna om, jag var väll trött. Nu har jag och Agge blivit experter på national ekonomi och alla ekonomiska politiker och antingen så äger vi på provet imorgon eller så suger vi, återstår bara att se! Trevligt var det iallafall som vanligt med en kvälls promenade med aggan! Nu ska jag borsta mina tänder och sen se greys för att jag kan verkligen inte sova, vilket kanske är lite förstårligt.
Justja imorgon ska jag klä ut mig till yoko ono och Mika till Twiggy och Agnes till john lennon, det blir kul!! men det är innan skolan så  ni fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0