tre plus en minus

1. Ramlade med cykeln igår och skrapa upp knäet och idag blåste det fett mycket och jag och Agge har motvind hela vägen, ganska onajs
2. Jag har fått tillbaka min iphone bebi! Åh så skönt, jag lämnade in den för skärm- och toutchbyte och det funkade. Jag hade däremot lärt mig spela låtar på knappsattsen på den förra så det kanske jag saknar lite.
3. Igår hade jag är magisk kväll med bra människor och bästa Oskar Linnros. Hehe hoppas han fattade att det var upskattat för publiken visade det inte så mycket. Otroligt begåvad människa iallafall, är fortfarande glad!
4. Enligt min countdown på mobilen är det 5 timmar 20 timmar 7 minuter kvar tills jag får bort skrotet från tänderna! wihoo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0