Äntligen hittat en fin jacka

Självaste eutopia öppnade i Umeå idag och efter skolan så åkte vi nästan direkt dit för att titta hurdan det var. Det var väldigt stort, flashigt, mordernt- inte umeå alltså. Men det var lite kul att få uppdaterade affärer, blandannat bikbok där jag hittade denna fina kappa! 30% off pga något jag inte vet men ändå najs och värt! ÄNTLIGEN alltså, ush vad jag blev less på att leta. Föräldrarna mina tyckte den var fin, men ej praktisk och jag kan väll hålla med, inte till för att åka skrana i eller snöänglar. MEN jag bryr mig inte för jag känner mig fin i den och det är ju nästan huvusaken. Nu måste jag sova även fast jag inte kan. Lycka till Amanda, tack! NATTI kompisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0