Frågor

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?


Jag skulle halvt vela leva i greys Anatomi, men det är så jävla mycket drama så det kanske egentligen är bara roligt att se på. Jo men jag vill nog vara med i GLEE! Ja åh va kul, fast jag har inte sett den... nästa serie på tur kanske!

 

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Jag ville som de flesta andra bli polis men sen ville jag jättegärna jobba som konståkare på disney on ice. Fast sen ville jag ju såklart också vara Musikalartist faktiskt, men det vill jag ju fortfarande.


3. Vilken är din favoritdoft?

 Nybakt kladdkaka eller bullar, eller egentligen vilket bakverk som helst och ÅH revbensbjäll när man är RIKTIGT sugen. Hehe förlåt jag har sockerförbud och mat är gott. Men annat än mat så älskar jag doften av tvättstugor och förut älskade jag garage- och soprumsdoften. Och i parfymväg så är jag lycklig ägare av eskadas "cherry in the air" Den luktar himlans gott.

 

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

 På ett torg någon stans för då skulle jag kunna se på folk som är roliga hela dagen så det inte blir så himla tråkigt att bara en sten.

 

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

 Jag skulle vara med mina kompisar och äta massor och sen vara med min familj och hehe typ säkert gå till kyrkan och be att det inte skulle hända och sen ringa alla släktingar. Sen skulle jag äta lite mer och säkert gråta. Jag skulle nog också gå ut och kanske springa även fast jag hatar det bara för att vara ute i luften.

 

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
 
Har faktiskt tänkt mycket på det! För om jag var en kille är jag osäker på vilket kön jag skulle vara intresserad av tex och om jag skulle ha samma intressen(konståkning och dans). Jag hoppas att det inte skulle vara någon skillnad men jag tror tyvärr det. Tror nog inte att jag skulle ändra personlighet, eller det hoppas jag inte.
 
 
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg?
 
EN SVART PENNA
 
 
8. Vad gör du om tio år?
 
 HOPPAS att jag har en familj och barn och ett fint hem som jag gillar och att jag har ett jätteroligt arbete. TROR däremot att jag kommer vara singel och vela ha ett barn jättegärna men förhoppningsvis ändå ha ett roligt jobb och massa bra vänner.
 
 
9. Vad är din bästa danslåt?
 
Macklemore & Ryan Lewis – Can't Hold Us - feat. Ray Dalton ÅH JAG BLIR SÅ GLAD AV DENNA LÅT, VI SÅG HAN LIVE!!!!
 
 
10. Om du var jättebra på att sy, vad skulle du sy då?
 
EN PERFEKT VINTERJACKA! Jag skämtar inte, jag hatar att gå på stan när man behöver något för jag hittar det ALDRIG. Har typ testat 60% av umeås jackor nu och jag orkar fan inte med de sista 40%. Jag skulle sy en perfekt fin jacka som jag kände mig snygg i som satt perfekt!
 
 
Det finns två delar av dessa frågor så resten kommer imorgon. GODNATT kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0