fuckapa

 
Min mobil är trasing för att toutchen fungerar inte. Försökte återställa men det gick inte. Försökte rensa via datorn men det hjälpte inte. Gick till mac-affären och betalade 250 kr för att de skulle hitta felet och lösa det, det fungerade inte. 
Jag måste alltså antingen bya ut skärmen och toutchen för 800kr, men det är inte säkert att det löser sig ändå.
Eller så köper jag en ny, eller håller ut till jul och önskar mig en fast då är det inte säkert att jag får en. Medans får jag ha min skit-mobil, men iphone sim-kort funkat inte i andra mobiler så vad gör jag nu??
 
Så. Jävla. Drygt.
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Dessvärre så är jag i samma sits själv :S Dock så var/är det min HTC mobil som dött (Jag råkade tappa helvetet i golvet...).

Ptja, har du ingen garanti eller liknande? :S

Svar: Fan va drygt, vet faktiskt inte om jag har nått sånt i!
Amanda Wisselgren

2013-10-30 @ 20:04:28
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Jonas

Jo tack, jag somnade med telefon fan på magen -_- Sedan ramlade skiten i golvet, och gick sönder. Kan vara värt att kolla upp, typ, drulleförsäkring.

Eller liknande =)

2013-10-31 @ 12:52:22
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0