kläder från stockholm

För två helger sen var jag ju i stockholm som ni vet men jag har inte lagt ut vad jag köpte insåg jag idag. Jag är inte bra på att hitta kläder som jag gillar men dessa, speciellt linnet och jackan, är jag helt komplett nöjd med. Vill ju inte vara den som går för snabbt fram men... jag älskar dem. Den långärmade var bara ett fynd för 65kr så den är jag ändå också nöjd med, den är fett skön men man ser lite ut som en sopsäck i den. Oh well, man får väll ha sånna dagar också va. 
Jackan/koftan/vetintevadjagskakalladet kommer från Gina och kostade 249kr om jag kommer ihåg helt rätt! Jag verkligenverkligenverkligen gillar den och den sitter himla bra. Den är ganska varm ändå så det är najs nu på vintern och på sommaren kan man ha det som en jacka till kvällarna.
Linnet är jag typ lite kär i, på riktigt, den är i jättejätte lätt tyg och lägger sig jättefint. Den kostade 299kr från topshop vilket jag tycker är ganska dyrt ändå, men äh ibland får man unna sig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: cajsa

se vad bra att du bestämde dig för linnet ändå!! we got your back bby

Svar: åh tack bebs <3
Amanda Wisselgren

2013-10-16 @ 17:20:53
URL: http://cajsagider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0