MACKLEMORE OCH STOCKHOLM

 




Har haft en asabra lång-helg. Ni kanske, kanske inte, har märkt, har inte hunnit blogga nämligen. HURSOMHELST har jag haft det jävligt bra. 
Torsag kväll anlände jag, Runa och Robin till stockolm. Vi gick runt lite på en promenad och skrattade åt den sämsta extra-sängen någonsin sen så la vi oss.
 
På fredag morgon så gick vi för att äta frukos och sen så åkte jag och runa för att ställa oss i kö till Macklemore. Vi träffade bla. Vanze (som sjunger i thrift shop) och det var helt jävla sjukt, hade itne asbra koll på vem det var, men blev ändå starstrucked. Ord kan inte beskriva hur bra konserten var. Jag är fortfarande helt tagen, han var SÅ. JÄVLA. BRA. 
När vi kom hem till rummet så hade Agnes Cjasa och Lotta kommit till stockholm så vi alla chillade där och pratade. 
 
Lördag så tog vi tag i stockholm och trallade och trippade runt på söder och till drottninggatan, shoppade lite och åt mycket. På kvällen åkte vi till kungsträdgården och åt på TGI Fridays, det var så himla gott och jag blev så himla mätt.Sen så gick vi runt lite där utanför och bara njöt av att vi var i en stad där ingen visste vilka vi var och att man kunde träffa människor man aldrig kommer träffa igen. Riktigt bra kväll!
Söndag så lyxade vi till det med Mackadonken frukost, gick på stan och åkte sen hem på eftermiddan. 
 
Att vara i en annan stad med nära kompisar kan vara det bästa jag vet, men att få se macklemore tror jag inte något kommer vara bättre än på länge faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

åhhh ville också se macklemore! var det mycket folk?

Svar: Det var aaaspackat längstfram, jag såg inte riktigthur många det var faktiskt. Men halva globen var fylld iallafall. Om du får möjlighet att någonsin se han så GÖRE!!
Amanda Wisselgren

2013-10-07 @ 21:24:44
URL: http://mstigeback.blogg.se
Postat av: elin wahlberg

härliga bilder!

Svar: Åh tack så mycket hörru!
Amanda Wisselgren

2013-10-07 @ 22:58:55
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0