Ninja och Scary Spice

Lovisas bild
Agnes bild
Det har varit två dygn med mycket roliga saker men också inte så roliga saker. Ni får höra om det roliga, eftersom att det kan vara roligast att berätta om. I förrgår så åkte jag ut till Agnes stuga utklädd som en ninja, fast tillskillnad från mitt fett (o)coola gif så hade jag ingen mask så det var lite lol för det blev otroligt svårt att se vad jag var då, ANY WHO så var det väldigtväldigt trevligt. Vi åkte hem dagen efter och jag fick rocka stan med selli och mina fruktansvärt (o)coola byxor. På schtan köpte jag ett par zebrabyxor för den kvällen, igår, skulle jag nämligen vara scaryspice med mina andra Spice Girls. Hann fan inte ta ett kort men mitt hår var fett tuperat och igår när jag skulle kamma det kände jag bara denna smily-   :-(
Det har varit fett trevligt men nu är jag trött och min kropp är slut så idag ska jag bara chilla, åh <3
 
Åh kul, jag kör på en avslutande fråga:
 
Vad skulle DU helst vara utklädd till om du fick och hade alla möjligheter i världen??

Kommentarer
Postat av: Jessica

ey vadå scary spice?? du var ju crazy spice, hahah lol

Svar: Nä för tyligen så hette hon inte crazy, I know mindblowing
Amanda Wisselgren

2013-10-30 @ 15:20:37
URL: http://winsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0