på sängen

Har haft ett chill dygn. Tillbringade kvällen med familjen, vilket jag inte gjort på evigheter. Vi såg film, drack te och snaxade. Idag vaknade jag av mig själv och gjorde god brunch, tod fram matteboken och begrep lite mer än förut. Vi har prov imorgon och jag har verkligen 0 koll på hur det kommer gå. Det känns ändå som att jag har koll men grejen är den att det göre alltid och det visar sig alltid att det är någon jag inte fattar när man väl sitter där med prov i hand. Efter jag pluggat klart begav jag mig till dansen vilket var kul som vanligt. Stannade och pratade lite med Anton, åkte sen hem för att äta. Maten i magen och pang iväg till ishallen utan att frysa ihjäl som tur var. Nu är jag hemma och ligger och läser, ska väll snart sova. Lol ja då vet ni exakt vad jag gjort idag, hoppas ni antecknade. Sov gott kompisar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken Anton?

Svar: Anton Vidmark/Widmark det är fortfarande oklart med den stavningen ska jag säga
Amanda Wisselgren

2013-10-21 @ 07:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0