5 saker ni troligtvis inte visste

FEM SAKER NI TROLIGTVIS INTE VISSTE OM MIG (its a classic)
 
1. När jag är arg/irriterad/stressad så:
Städar jag mitt rum med en agressiv toutch.
Sjunger riktigt jävla högt (detta alternativ är om jag är ensam hemma)
Sätter mig och ritar och lyssnar på musik.

2. Jag hatar att stava och skriva när någon annan tittar på och när jag läser högt ur en text jag aldrig läst förut så blir långa ord alltid en röra och det är jättesvårt att läsa. Men att läsa tyst och själv går prima snus!
3. Mitt absoluta drömjobb är att vara musikalartist, inte för att jag tänker att jag har någon vida talang för det men det verkar så otroligt kul och bara helt perfekt. 

4. Från åldern 1-9 så flyttade jag 6 gånger och bodde bland annat i England, Vallentuna(utanför sth) och uppsala. 

5. Jag tycker att det är jätteintressant att prata och tänka på hur olika folk tänker om tex. relligion eller saker som inte riktigt är tydliga för någon och många har delade uppfattningar om. 
 

Kommentarer
Postat av: RUNA

visste allt *stOltzz*

Svar: WEEEYthatswhatfriendsare4
Amanda Wisselgren

2013-09-11 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0