Dagen rullade på

Vaknade upp hos Aggan och go-frukost med jordötssmör och trevliga galz. Gick de 100 metrarna hem och fixa mig och sedan rullade vi ner till bildmuseet för att se på den nya utställningen. Den var ganska svår att fatta tycker jag nog,men det var ändå väldigt fin det jag hann se! Var nämnigen tvungen att åka på dansen ganska dirr. Kom hem, åt mat som lillebror hade lagat(varför är jag inte mer som han kan man ju undra, vet ej faktiskt) sen åkte jag iväg för att jobba. Nu är jag hemma och har just tonat bort det lilla ombre som fanns kvar i håret. Ska fixa lite till en redovisning imorgon sen så är slocknar jag nog. PUss och hoppas du hade en bra söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0