Det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu

Har just varit med omen av sveriges bästa film. Jag hade skyhöga förväntningar och det levde upp till dem absolut. Jag är helt tagen, jag har aldrig gråtit så mycket under en bio förut. Jag har inte lätt för att gråta och jag vet inte om det kanske var för att jag varit nere under dagen men jag grät. Om jag grät. Om VI grät, jag och cajsa satt hucklande längst bak i bion och det fortsatte efter. Jättekonstigt. Har aldrig varit med om att man gråter efter, verkligen super knasigt kändes det. Nu ska jag sova gott och jag hoppas att ni gör/ska det med.
 
Johnny, jag var ensam.

Kommentarer
Postat av: cajsa

alltså ÅH den var så himla bra och bäst och fin och sorglig!!! börjar nästan gråta nu

Svar: Ofta det finns mer att klämma ut. Ja fyfan va bra film!
Amanda Wisselgren

2013-09-02 @ 14:46:20
URL: http://cajsagider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0