Helt slut och helt nöjd

Ligger nöjd i min säng nu och tänkte slänga ihop ett inlägg innan jag slocknar.
Jag har ju varit faktiskt bra på att uppdatera måste jag säga senaste veckorna, förutom dessa tre sista dagar. Sry kompisar, har ej haft tid, men nu kommer jag igen! 
Natten spenderades i munkvikens lägergård på återsamlingsläger med asabra människor från konfor från hela sommaren. Där lekte vi och umgicks och hade det bra. Nu när jag kom hem så fick vi trevligt matsällskap av familjen Axelssons och jag kände att jag kanske var på gränsen till lite för trött, men trevligt var det ändå! 
Imorgon är det utvärdering för alla ledare som gäller då vi ska snacka och prata om hur lägrena i sommar har varit och gått, sedan är det iväg på träning/jobb och sedan ska jag och några amigos gå och se "this is us" på bio. Det blir en fullpackad dag, men förhoppningsvis najs ändå!
 
Jag måste också passa på att gratulera Runa och Mika på deras födelsedagar, WEHEY GRATTIS!!
 
Okej nu tackar jag för mig. natti. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0