hipphipphurra

Hurra hurra i efterhand till mig själv som har levt 17 år. Födelsedagar är ju egentligen inte så himla speciella från andra dagar och det var inte den här heller, men den var ändå asanajs! Började med uppvakning av fina familjen Sedan så åkte jag och mamma till gamlia för att lyssna på Job Anderson (från klungan, (en humorgrupp)), klockren kille alltså, det var väldigt roligt iallafall. Sen bar det av till dansen och sedan hem.Duschade, chillade. Åt grillat <3 och åkte sen hem till lotta för att vara med några av de bästa jag vet <3.
Helt vanlig och helt bäst dag. Blev otroligt glad av alla gratuleringar och bara allmänt tacksam för alla mina kompisar som jag har äran att känna, även fast man kanske inte är bästabästa kompisar. TACK  för att ni alla finns, älskar er alla <3.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0