Irriterande orm

Stressen kommer krypande som en irriterande orm och det känns inte alls nå bra så här tidigt under terminen. Det är massor av saker jag känner att jag måste göra och när jag gjort det så är det ändå massor som hänger i luften. Imorgon är det klassfoto och jag har 0 idéer på vad jag ska ha på mig. Najs. Känner mig as irri men det är väll för att jag sitter och pluggar glosor som fan är det sämsta i hela världen för jag lär mig aldrig. Även fast jag sitter och pressar in så fastnar inget. Ska jobba idag iallafall, det livar nog upp mig förhoppningsvis. 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

SÅ SNYGG!

2013-09-02 @ 23:07:45
URL: http://sweetpilot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0