över nosen, näsan

Gick in på åhlens för att köpa hårfärg men kom ut med detta istället. Kanske känns lite onödigt men faktiskt så var det lite akut. Min eyeliner var halvt slut och helt borta så jag har inte kunnat göra min standard sminkning på jättelänge med vinge. Har bara haft en som känns lite väl festlig för den har lite glitter i så en helt vanlig matt svart var asnajs. Denna var lätt att applicera också! Ögonbrynsgel kännes bara spännande, har alltid velat testa och eftersom att min ögonbrynspenna var minimi liten så tog jag en med färg. Den funkade väll ok, det blev väldigt naturligt men de kom på plats iallafall. 
Köpte ingen hårfärg, men det kom mamma hem med senare iallafall, spännande! lol fast typ ändå inte, ska bara färga det lite mörjare så jag kanske blir av med det lilla ombre som finns kvar. Nu ska jag ära pizza och chilla med idol och bra människor. HERRÅ

Kommentarer
Postat av: angelica

åh, jag måste köpa en eyeliner och lära mig att göra ett rakt sträck, hah :D

sv, fick ni tag i biljetter? :D

2013-09-29 @ 21:55:56
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0