DIY hål i jenasen

 
 
Dätta hörreni, detta, är mina favoritbyxor som jag har sönderanvänt i sommar. Det r jättesköna och det är kul för jag har fått många fina kommentarer när jag har dem så jag tänkte visa hur jag har gjort hålen, (som har blivit alldeles för stora som är jättejobbigt.) Hehe detta kan vara ett lame inlägg men det var lite kul att göra.
 
 
 
 
1. Bärja med att rita upp hur du vill att hålet ska se ut som fyrkanter.
2. Klipp längs de vågräta linjerna tills fyrkanten slutar.
3. Börja dra ut de vita trådarna på en av fyrkanterna på båda sidorna.

4. Det ska typ se ut såhär då.
5. dra ut de blåa kortare trådarna i hela fyrkanten.

6. Och tada! Du har din första fyrkant klar. Gör nu samma på resten.
Om du tycker att det är svårt eller drygt att dra med fingrarna så kan man ta en pinsett också.
8. Nu är det klart! Efter en tvätt så blir den najsare och mer sliten som den under.
 
Hoppas det var tydligt och säg vad ni tyckte om inlägg som dessa. Kram och lyckatill om du ger dig på ett försök!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul och bra med såna här inlägg!!

2013-09-21 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0