randii

hehe jag var för seriös på första bilden för att jag vill att ni ska ta mig serriöst, gör det inte.
 
Hittade en randig tröja som var jättenajs och skön och ändå hyfsat fin. FÖRUTOM de två peace sakerna som jag inte gillar. Allt som har med märket peace har jag dissat för det påminner för mycket om min kappahl tid i årsklass 4-6 som var, tro mig, inte najs. Meningen med märket är ju såklart najsare, fred, vem vill inte ha det lixom. Jag står nu i ett dilemma.
Ska jag tänka: Nah skiter i att jag har ett helt överanvät märke som jag inte gillar på tröjan och bara njuter av ränderna och skönheten med tröjan.
Eller ska jag tänka:Jag kan ha den hemma och mysa i, nästa år kanske märket är mer tolerant...
 
Thats right jag gjorde just mitt dilemma till ditt, välj åt mig. 

Kommentarer
Postat av: Stavningspolisen

Kappahl

Svar: oskön
näh skoja okej men jag firrare
Amanda Wisselgren

2013-09-03 @ 19:43:11
Postat av: lol

lol^

2013-09-03 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0