#swedishgirlpose

FAKTISKT erkänn att jag klarade posen, blev faktiskt lite förvånad själv. Det var säkert tjockisen som gjorde det(kossan/världensbästagossedjur)
 
Idag ska vi två mysa och försöka få lite saker gjorda, men inte så mycket. Kanske jag och Cajjan ska och se håkans film ikväll. HOPPAS. Jag har taggat den filmen allt för länge för att jag ska skjuta på det mer. Nu ska jag se om vi har lite oboy hemma. HOPPAS på det också.
 
Tack för alla förslag också! Jag ska försöka gjöra alla, men jag har inte något program på min skoldator där jag redigerar filmer tror jag. Vet någon något bra program som man kan ladda ner eller som kanske gömmer sig på datorn??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0