throwback

Ska fixa en ny design på bloggen så småningom, men jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha det än. Tittade igenom mina första inlägg på bloggen och hittade detta. Tredje inlägget på denna blogg. Läs och njut.
 
 


Hallojjjjjjjj!
Jupp nu sitter ja här vi datorn (kunde ni aldrig gissa va?;D)
De är rätt så klurigt att fixa en blogg, ja har suttit här o försökt göra en header men de går skit ;D
aja xD får väll fråga någon som har en blogg om hjälp sen:)
Nu ska jjag läsa lite biologi... tråkiiittt
Vi har ju prov på Freda.
Så hejs svejs :D Hare gött igelkött ;D


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

aja xD

2013-09-04 @ 18:55:49
URL: http://winsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0