tigrar i jeans

Sommarvärmen är tillbaka i Umeå och jag passade på att vara barbent idag. Det var asskönt men jag och alla andra är nog ganska sugna på hösten nu, att få mysa in sig i höstkläder och börja tända ljus och allt. Inte för att det är något jag brukar komma ihåg att göra men. Jag tänker alltid att det känns som en asbra idé, att tända ljud alltså, men sen blir det som inte av. Jag tror att det är för att jag aldrig vet var jag ska ställa ljusen, eller så är jag bara för lat.
 
Idag är det demonstration mot nasisterna (som hade en otillåten demonstration i lördags i centrum och var allmänt onajsa) och  jag ville hur gärna som helst vara med, men jag ska jobba så jag hinner inte! Typiskt. Men GÅ om du har möjlighet! klockan sex! hehe alltså om en halvtimme, visa stöd och det blir säkert lite intressant också!
Nu ska jag pallra mig iväg, adios amigos.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Superfin outfit :)

2013-09-16 @ 11:13:29
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Vilken snygg kjol!!! Well done :D

2013-12-12 @ 12:18:43
URL: http://musicismyboyfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0