collage är bra sammanfattningar till skillnad från rubriker

Hej igen! Yey jag lever, hur? jo hej och hå nu har jag gjort ett collage för er att se.
Jag firar världens bästa mamma på födesedagen och får med en man med tidernas BC och kråka i näsan som han kände var najs att peta ur på resturang, skön!
Jag försöker hitta ett skönt sätt att sitta på stolen i skolan och trycka bort faktat att matteprovet kommer gå lika dåligt som det gick att hitta sköna sittsätt.
Jag var i tavelsjö och hade ledarutbildning och en fantastiskt trevlig tid där vi tänkte mycket och Ludvi och Agnes hittade samma sittsätt utan att bestämma det i förväg, coolt fast inte riktigt men lite.
Jag har varit på iksu och kan ta upp benet åt båda hållen, heja mig!. Jag tar egosar på toan efter att ha snytigt mig.
Jag ska sova för att mina ögon säger nej till att ha de öppna yey till att sova och hm till vad jag drömmer ikväll.
 
Kå er a em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0