ingen som läser ändå

Hej ni 6 läsare jag har, de e kanske najs att ha få läsare för då kan jag skriva vad jag vill. Är på jobbigt humör idag. Vill gå ut för att det är fint väder men egetnligen vara hemma på rummet och rita, men då kommer jag ångra mig ikväll när allt blir mörkt och deppigt. Det här är dagens problem alltså. Najs vilket tråkigt inlägg men de e ok för inte så många blir ju påverkade av det iallafall.
vill tillbaka hit för jag var så himla lycklig och fräknig. Ska resa iväg någonstans själv någongång, det blir bra! Nu ska jag lyssna på Lorde för jag har blivit beroende.

Kommentarer
Postat av: wilma

Vart är skridskohalsbandet du har på dig på bilden ifrån? Det är jättefint :)

2014-01-19 @ 15:32:31
URL: http://wilmacelina.blogg.se
Postat av: Jenny

Stannar du inne så kan du ju sjunga "In my room" istället för "Am I wrong" ;)

2014-01-19 @ 15:52:41
URL: http://jenyjohansson.blogg.se/
Postat av: sellan!!!

Jag läser din blogg!!!

2014-01-21 @ 23:00:45
Postat av: sellan!!!

Jag läser din blogg!!!

2014-01-21 @ 23:00:46
Postat av: hanna

jag med!!!!

2014-01-22 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0