London del1

JAG HAR JU VARIT  I LONDON FÖRFANKEN, TITTA.
Det va asnajs och jag är kär i staden och hur alla var!! Vill bo där någongång. Vi va ju fatksikt där för att jag hade fått The Lion King biljetter på min födelseda, typ världens bästa present! Men vi va där i en vecka så vi hann me massa annat också! Vi köpte vecko-kort så vi kunde ta buss/tunnelbana vart vi än kände vilket va asnajs. En dag tog vi oss till ett ställe som mamma å pappa förklarade som "punkigt, lixom hippt" och "ungdomligt coolt!", och de va typ den bästa förklaringen faktiskt. De fanns klubbor som man blev hög av, caféer där man bara förkte vattempipa å affärer som hade mkt lättkläddakläder som inte täkte sånt man ofta vill ha täckt och de va lite olustigt att gå där med sin familj, ja. Men vi hade kul ändå! 
En dag tg jag och mamma en shopping-dag och tog oss sakta ner för Oxford street längst alla reaskyltar. De va najs, men fett utamattande.
Sen va vi ju också vid alla teatrar och såg LejonKungen!! AH. Ja här kommer en rolig fakta om mig, jag älskarälskarälskar musikaler. Kanske för att jag har sett massa med min familj å släkt men de e verkligen så himla bra så ÅH! Lejonkungen är iallafall en av de  bästa jag har sett. Såg den när jag va 9 och har inte kunnat släppa det sen dess. NAJS x100.
Där bland alla teatrar fanns iallafall också massa roligt folk som spexa eller bara satt och visade sitt sminkade ansikte. Fan va värt att bara sitta och ändå tjäna go kosing va. 
Sen har vi ätit på massa spännade platser också och Lillebror har klarat massa banor på candycruch, bra jobb Albin!
 
Sen NYÅR va en asbra dag och kväll men de kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0