Nyårslöften gamla/nya

 
Hittade min gamla almenacka där jag hade skrivit ner mina nyårslöften för 2013, kände bara lol så ni ska få se va jag trode skulle funka 2013. Och så får ni en glimt av mini-mej o Co.

1. Träna regelbundet.
HA! Ja det är något som inte har hänt iallafall, har inte rört på mig så här lite som jag gjort det här året på länge. Dans 1-2 gånger i veckan, men annars nada. Vet inte ens om jag gjorde någon som helst sattsning på detta ens.
 

 
2. Äta lite hälsosammare.
 
Alltså jag äter ju det jag känner för, kan va nyttigt ibland, ibland inte. Försöker typ lura mig själv och säga att jag har det för det har jag verkligen inte.
 
3. Koncentrera mig mer i skolan
 
Den här var verkligen viktig däremot, jag var verkligen helt borta(mentalt) i början av gymnasiet, det fungerade ju ändå med betyg och så men det blev jättejobbit när det väl kom prov. Jag var himla bra under vårterminen men nu börjar jag slacka lite igen. 
 


 
4. Ha mer framförhållning och planera.
 
Det har jag faktiskt blivit bättre på! Använder alltid almenackan, men jag skulle lätt kunna använda den mer.
 
hhahah alltså lol åt denna bild
 

5. Bli mer spontan
 
Nä det kan jag inte sägahar gått himla bra, eller helt ok. Har inte varit helt cray. nä okej ja har inte varit så spontan. Men lol vänta den här säger ju emot den föregående jättemycke.
6. Bli mer produktiv.
 
Nä nej och inte alls.

 
7. Hålla rent på mitt rum.
 
Naw att jag ens skrev detta, u tried!

 
8. Lära mig beatboxa.
 
Nä det här hände ju inte iallafall, eller jag lärde mig göra två ljud samtidigt! HEJA, men sen blev jag så nöjd att jag gav upp lol.
 

 
 
9. Åka till Frankrike.
 
haha åh härligt att jag satte upp den här bara för att jag skulle klara något. najs, ja detta gjorde jag ju iallafall!
hahaha typ naw.
10- Kunna gå ner i spagat/splitt.
Nä detta har ju inte hänt iallafall, kunde på ett ben förut men inte längre... fick tillome minus på denna punkt.
Det här är alltså jag för... ja mer än ett år sen iallafall, men titta. Hur gick det här till ens? Varför spricker inte mina byxor?
 
 

Hade typ några till mer de blev för långt och ändå samma visa= jag hade inte klarat löftet. MEN även fast jag bröt alla nästan ska jag sätta upp nya för iår!
Jag ska: 
1. Fixa iksu kort och iallfall träna minst 2+ gånger i veckan under dessa 4 månader.
 
2. Bli bättre på att komma i tid.
 
3. Använda almenackan mycket mer och inte planera så himla dumt. 
 
Dessa är alltså de som jag typ var sämst på förra året, men jag testar iår igen! NAJS.
 
Ska jag ta med att kunna antingen splitt/spagat också? ja. de blir bra. Heja mig detta år!
 

Kommentarer
Postat av: r

lol really? bilder. really?

2014-01-09 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0