yey nytt smink

HÄR kommer antingen ett najs inlägg eller ett tråkigt, beror på hur du är intresserad av såntärnt eller inte. Fast så är det väll med det mesta. Hehe för att göra en snabb sammanfattning kan man ju säga att allt billigt köptes i london och allt dyrt i Umeå, as use.
Från the bodyshop, color crush. 50  kr, rea.

OM du e som jag och vill ha läppstift men det känns lite ovant var det ändå en ganska bra färg för att det känns inte helt crazy för det är som att det bara gör sin egna läppfärg mörkare. + den håller länge på läpparna och gör de väldigt o-torra.
Blått från boots 20 kr (!), Gult från boots 50 kr(!) Svart från boots, 60 kr. 

Töntigt bra priser, kan inte vi få så i sverige också va. Maskarorna är bra, har länge velat testa den gula med för långt namn att skriva, då de va najs att det var billigt. MEN jag gillar ändå mer när man får tätare framsar än längre för jag har ändå inte så länga så det blir som ändå lite fjuttigt, men dessa var najsa ändå efter kanske 2 lager eller mer. Tror den är bättre för er med långa fransar än oss med korta!
Eyelinern är asbra, den är jag lite kär i. Den har en väldigt tjock penna som jag tycker är jättelätt att hanskas med. Får lite panik av de som är jättelånga och smala, flytande liners alltså, för då far det som över allt. Inte denna! Den finns på H&M också tror jag!
stor kabuki borste från HM, 150. Puder 70 kr(!) från boots
MM ja denna var bra! om ni lägger hanskarna på detta puder så köp det pojkar och flickor. Det ser ändå fräsht ut och för det helt lagomt matt. Sen borsten var fett ovärd för priset, men ändå helt ok, passar för pudret ddäremot.
 
 
 Day cream från boots 70 kr, night cream från the bodyshop 200+30? kommer ej ihåg men ej gott för plånkan.

Hehe ja hej jag suger på krämer, har ingen aning. De är bra antar jag! Har knappt hunnit testa nattkrämen, men jag har så himla torr hy efter att ha tvättat ansiktet på kvällen så det kändes bra. lite prajsy men det kanske är värt får man hoppas.
Ögonbryndfärg från gloss 110 kr.

Jag har bestämt mig för att jag gillar den ändå, är fett van med en penna för att fylla i så det var lite annorlunda med dethär men när man får ett häng om vad man gör tror jag verkligen att den blir bra. Men jag tror att det kan vara lite love/hate, man får testa för att se om det funkar för en själv tror jag. Lite prajsy den här med också tycker jag men kul att testa nytt!
 

Tycker att det är intressant vad andra tycker om saker och ting och framförallt smink nog och jag täntke att andra kanske också var det och eftersom att jag har köpt massa nytt kanske det är uppskattat. Ja ni fattar nog att jag inte har stor koll på vad som är BRA och så men nu vet ni vad min hjärna tänkte om det här iallafall. 
 
Känner mig lite töntigt, men de e jag så det är lugnt. HEJDÅ och kram ochsånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0