Gårdagen.

När solen kommer fram efter en mörk vinter är det nästan omöjligt att vara på dåligt humör. Plus jag får saker gjort. Igår så tog jag det lugnt under morgonen och for sedan iväg på lunch med lotta, cajsa och Agnes då vi åt på mat och prat där Jessi jobbar så vi fick några stunder med henne med. Efter det köpte jag ett prat hörlurar och rullade sen iväg i tidernas motvind till ishallen där jag tillbringade resten av dagen. 
När jag började vara tränare för mina tjejer så var ingen tävlingsåkare och nu under 1 år har alla de utveklats så mycket och det här var första tävlingen då alla var tävlingsåkare, den enda som saknades var felicia men hon har det så skönt i frankrike så. Åh så härliga dessa barn är, jamenar titta bara på dem <3
På kvällen så åkte jag trött och hungrig till Levi där det var mellomys med kompisar, fast jag missade mello så vi körde charader istället. Som Jessi sa: Otroligt underskattat spel!
 
Ja igår var en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

2014-03-09 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0