That comfortable cocoon

Så var man tillbaks igen. Sådära en åtta dagar har gått sedan jag för första gången skrev ett inlägg här. Jag är dendär Ludvig.
Och vår kära Amanda då, hur är det med henne?
Jo, hon är i Göteborg och glassar omkring, fiskar krabba, har dåligt väder, badar och lite såntdärnt trevligt. Men nog om henne. På denhär bloggen finns det 625 inlägg, och en hel del av dom handlar mest troligt om henne, så har du behov av att läsa om Amanda så finns det mycket att se/läsa/kika på/skumma igenom.
Och Ludvig då; hur är det med mig?
Jo,
jag är hemma i stan och släpar ut nån soffa i skogen, svettas, fantiserar, filosoferar och väntar. På vad vet jag inte riktigt, men jag väntar. På något revolutionerande, något nytt, något spännande, något fint, något lyckligt. Ja intfanvetjag, men jag väntar.

För tillfället då? Jo, Amanda sover och jag hammrar på ett tangentbord. Inte bokstavligen, ville bara uttrycka mig så. Det kändes rätt. Helt enkelt.

Idag spydde min kusin och han blev galet stolt. Han tyckte att det var fränt att han kunde se sin söndertuggade mat ligga på marken framför honom. "JAG KAN SE OLIVERNA, DOM VAR DELADE I TVÅ BITAR".
Ja, som du kan förstå så är han inte speciellt gammal.



En sak jag har lärt mig är att man visst måste ha bilder när man bloggar. Jag hade inga bra bilder att tillgå så jag fick snabbt fixa nåt skit jag hittade på datorn. En bild för att påminna om att även om allt suger (på bilden visas detta genom att det är vinter) så finns det alltid något positivt (på bilden så hade jag uppenbarligen roligt med en spark).

(((Jag är inte lika tjock som jackan försöker få mig att vara)))

PUSS

HA DET UNDERBART

SKIT I ALLT NEGATIVT

FOKUSERA PÅ DET POSITIVA

Hejdå på dig, du är en bra person
.

Kommentarer
Postat av: agnes

applåder igen!

2011-07-21 @ 13:57:47
Postat av: Anonym

din musik är extremt bra!

2011-07-21 @ 22:35:17
Postat av: Astrid

Skaffa en egen blogg! Om du inte redan har..

2011-07-24 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0